با توام ، با تو خدا ...


سکوت

 

با توام ٬ با تو خدا 

یک کمی معجزه کن 

چندتا دوست برایم بفرست 

پاکتی از نامه  

جعبه ای از لبخند 

نامه ای هم بفرست 

کوچه های دل من  

باز خلوت شده است  

قبل از اینکه برسم 

دوستی را بردند یک نفر گفت به من 

باز دیر آمدهای 

دوست قسمت شده است 

با توام٬با تو خدا 

یک دل قلابی 

یک دل خیلی بد  

چقدر می ارزد؟ 

من که هر جا رفتم  

جار زدم: 

شده این قلب حراج  

بدوید 

یک دل مجانی  

قیمتش یک لبخند 

به همین ارزانی 

هیچ وقت اما 

هیچ کس قلب مرا قرض نکرد 

هیچ کس دل نخرید 

با توام٬ با تو ٬خدا 

پس بیا این دل من مال خودت  

من که دیگر رفتم اما  

ببر این دل را  

دنبال خودت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,ساعت19:38توسط ستاره | |